.
Korang boleh panggil aku dengan nama Azmas ataupun Su.Kenapa nama Azmas yang aku pilih???sebabnya Az tu nama suami aku dan Mas tu nama aku.Aku suka menulis blog.Hobi ku adalah bermain dengan javascript..Aku suka berkawan so kalu korang nak berkawan dengan aku,amatlah dialu-alukan.Mungkin bahasaku tidak seindah sasterawan. So andaikata ada bait-bait kata yang menyinggung perasaan korang, aku susun sepuluh jari memohon maaf.Salam perkenalan kepada semua
maaf sebab dah lama x update blog nie.. sekarang sedang sibuk dengan blog bisness kak sue di bawah nie jemputlah jenguk!!!
jusmate5

Software Photoshop????

ok kekawan..bagi anda semua yang suka mengedit pic..anda tentu sudah biasa dengar dengan program photoshopkan??nak beli tapi software mahal..nak download???sudah semestinya anda cuma dapat menggunakannya untuk trial selama 30 hari sahaja...nak download,besar sgt file..hampir 1Gb .. boring nak tumggu lama2 download...

so hari ni sue nak share ngan kawan2 satu lagi program yang fungsinya seakan2 photoshop..kalau rasa nak download..silalah download..tak membuang masa anda menunggu kerana ianya mengambil masa sekitar4-5 minit sahaja

Program tersebut adalah dikenali sebagai GIMP (GNU Image Manipulation Program)

http://www.gimp.org/






Luangkanlah sedikit masa korang untuk memberi komen di blog ini kerana setiap komen yang dibuat oleh korang amat bermakna dan secara tidak langsung ianya memberi suntikan semangat untuk saya terus menulis di blog ini...

0 Teman-teman yang sudi komen:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin