.
Korang boleh panggil aku dengan nama Azmas ataupun Su.Kenapa nama Azmas yang aku pilih???sebabnya Az tu nama suami aku dan Mas tu nama aku.Aku suka menulis blog.Hobi ku adalah bermain dengan javascript..Aku suka berkawan so kalu korang nak berkawan dengan aku,amatlah dialu-alukan.Mungkin bahasaku tidak seindah sasterawan. So andaikata ada bait-bait kata yang menyinggung perasaan korang, aku susun sepuluh jari memohon maaf.Salam perkenalan kepada semua
maaf sebab dah lama x update blog nie.. sekarang sedang sibuk dengan blog bisness kak sue di bawah nie jemputlah jenguk!!!
jusmate5

Membuat Blog baru didalam satu akaun



Semalam PIJA5120 ajukan kak sue soklan seperti diatas.Sebenarnya untuk pengetahuan para bloggers yang masih baru dlm dunia blogging, korang boleh membuat seberapa banyak blog pun dengan menggunakan satu akaun yang sama.

Dibawah adalah snapshot dimana sue ader 2 blog yang dibuat didalam satu akaun yang sama.



Tugas korang adalah mudah sahaja,dimana korang cuma perlu klik di Create A Blog untuk membina blog yang lain.

1.Mula-mula,Login ke blog korang
2.Pergi ke dashboard.
3.Untuk membuat blog yang lain didalam satu akaun yang sama,korang perhatikan dibahagian atas sebelah kanan korang ader Create A Blog. Korang cuma perlu klik di Create A Blog tersebut.

4.Kemudian ikut sahaja step by step yang ada sepertimana korang baru2 membuat blog dahulu.

5.Selepas selesai,korang Save blog baru korang tue.Kemudian korang pergi semula ke Dashboard korang, dan korang akan dapati,senarai blog baru korang akan kelihatan seperti dibawah.



Berapa banyak blog yang korang buat akan kelihatan disini.Semoga PIJA5120 berjaya k!!!!





Luangkanlah sedikit masa korang untuk memberi komen di blog ini kerana setiap komen yang dibuat oleh korang amat bermakna dan secara tidak langsung ianya memberi suntikan semangat untuk saya terus menulis di blog ini...

0 Teman-teman yang sudi komen:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin