.
Korang boleh panggil aku dengan nama Azmas ataupun Su.Kenapa nama Azmas yang aku pilih???sebabnya Az tu nama suami aku dan Mas tu nama aku.Aku suka menulis blog.Hobi ku adalah bermain dengan javascript..Aku suka berkawan so kalu korang nak berkawan dengan aku,amatlah dialu-alukan.Mungkin bahasaku tidak seindah sasterawan. So andaikata ada bait-bait kata yang menyinggung perasaan korang, aku susun sepuluh jari memohon maaf.Salam perkenalan kepada semua
maaf sebab dah lama x update blog nie.. sekarang sedang sibuk dengan blog bisness kak sue di bawah nie jemputlah jenguk!!!
jusmate5

Info :MAYBANK pishing terbaru

MAYBANK pishing terbaru...HATI HATI..jgn update account anda!

--------------------------------------------------------------------------------

http://i37.tinypic.com/2ugmcd4.gif

Unblock your Account ,

For security reasons, your maybank2u.com account has been blocked due
to inactivity or because of too many failed login attempts.
You must authenticate again.

Please login at maybank2u to restore your account access.

Maybank Berhad
https://www.maybank2u.com.my (link tersembunyi = http://mail.bannick.net/)

We apologize for any inconvenience this may cause.

© 2001-08 Maybank. All rights reserved.

hati hati semua...

bila kita klik jer link tersebut ia akan terpapar website yg sama cam maybank2u.com



kak sue cuba masukkan sebarang password



satu link akan terbuka ,meminta kita masukkan TAC yg biase kiter guna kat maybank2u.com



So hati2 yer semua..sama2lah kita ingat mengingati..
thanks utk http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=101416..

Luangkanlah sedikit masa korang untuk memberi komen di blog ini kerana setiap komen yang dibuat oleh korang amat bermakna dan secara tidak langsung ianya memberi suntikan semangat untuk saya terus menulis di blog ini...

4 Teman-teman yang sudi komen:

Uchop Kembara said...

tak tau nak komen apa sebab sis dah expert!!

iera said...

thank's 4 info

Car Loan Caculator said...

nice post and thanks for sharing here....have a great day...

Anonymous said...

you are actually a good webmaster. The site loading velocity
is amazing. It seems that you are doing any distinctive trick.
Also, The contents are masterpiece. you've done a magnificent job on this matter!

my web-site - RX Rejuvenex

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin